woensdag, mei 12, 2004

Eurosong

Wel, als ik zo zie wat de kandidaten van de andere landen er vanavond van bakken, dan denk ik dat onze Xandee een grote kans maakt. Ik moet wel toegeven dat ik niet alles heel aandachtig gehoord heb, dat ik veel met mijn nieuwe blog layout bezig was, maar wat ik ervan gehoord heb, was toch niet zo fantastisch.
Al vond ik de opmerking van Andre Vermeulen over de tekst van een van de zangeressen wel zeer grappig : 'I have you in my ass'.... Wel, dat moest dus zijn 'I have you in my eyes', maar het klonk inderdaad wel als het eerste. Wat dan dan moet betekenen, weet ik niet, maar ik kan er mij een en ander bij voorstellen.
Het viel me bovendien ook op dat veel vrouwen met een heel zware, diepe keelstem zongen. Iets waar ik niet zo van hou. Dat is bijna een mannelijke stem, en misschien hopen ze dat dit hun, in navolging van de travestiet uit Israel, kan helpen, maar voor mij hoeft het niet.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: