woensdag, mei 26, 2004

Papa, wat wil jij later worden ?

Vroeg onze Bram mij onlangs. Wel, dat was eigenlijk een heel goede vraag. Weten jullie allemaal wat jullie later willen worden ? Wel, ik niet. Ik weet wat ik nu ben (allez, dat denk ik toch ;-), maar is dit wat ik altijd wil blijven doen ? Is dit waar ik de rest van mijn leven mee wil verder verdoen? Ik zou het niet weten.
Heb er de laatste maanden al heel veel over getwijfeld en ben tot een soort modus vivendi gekomen, maar helemaal begraven is de twijfel nog niet. Al is ie gezakt tot een niveau waar mee te leven valt.
Tot de dag dat de twijfel weer de kop opsteekt en ik weer veel meer dan goed voor mij is begin te denken over de zin der dingen en wat ik met de rest van mijn leven wil doen. Maar dat zien we dan wel weer. Voor nu blijf ik doen wat ik doe en blijft mijn leven zoals het is (denk ik toch ... ;-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: