zaterdag, mei 22, 2004

Hij is weer redelijk goed in orde ...

Wie ? Wel, mijnen hof. Die verzameling van allerlei soorten planten. In alle kleuren, maten en formaten. Buxussen, beuken, haagbeuk, Climatis, Gouden regen, Hortensia's, Hosta's, rozen, lavendel en nog een hele rits bloemen en planten waar ik de naam niet allemaal van ken.
Maar waar ik wel de afgelopen dagen druk in de weer geweest ben om al het onkruid eronder, errond en ertussenuit te plukken. En nu is mijn hofke weer proper. Niet voor heel lang wellicht, maar dit jaar heb ik het anders aangepakt. Op aanraden van mijn goede vriend Ludo. Vuil niet geschoffeld, maar uitgetrokken. Dat is de eerste keer wat meer werk, maar nadien blijft het veel beter weg. En heb je er meer plezier van.
Het is echt een lust voor het oog, ben er eerlijk gezegd wel behoorlijk fier op, al zeg ik het zelf, hij mag gezien worden.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: