dinsdag, mei 25, 2004

The Hiltons

Of hoe je het kan maken met een lief (mooi laat ik nog in het midden) snoetje en vooral veel geld van papa. Als erfgenames van het Hilton imperium hebben ze hoegenaamd niets te kort en zullen ze blijven zwemmen in het geld.
En is het niet vreemd dat net die mensen altijd maar geld blijven aantrekken ? Zij zijn het gezicht van het Von Dutch label, een fabrikant van Jeans en vooral petten in beperkte oplage die voor behoorlijk veel geld over de toonbank gaan. En die vooral gekocht worden omwille van het statussymbool en niet omdat ze nu zo uitzonderlijk mooi zijn.
En als een van die meiden dan ook nog eens opduikt in een - laat ons zeggen behoorlijk hete en niet veel verhullende video (naar ik mij heb laten vertellen ;-) - dan kan je je wel voorstellen dat de meisjes Hilton (Paris en Nikki als ik me niet vergis) behoorlijk populair zijn en dat de seks video van Paris een van de meest gezochte is op het internet. Typ Paris Hilton video maar eens in in Google. Je krijgt zo ongeveer 1.220.000 hits terug. Net dat ietsje meer dan als Meriumbe intikt ;-) (al zijn er dat ook al 108 :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: