zaterdag, mei 08, 2004

Nog twee nieuwe CD'tjes

Nog twee nieuwe CD'tjes

De nieuwe van Novastar, 'Another lonely soul', klinkt zeer veelbelovend. Maar moet hem nog wat grondiger beluisteren, vandaar dat hij nu subiet naar de wagen verhuist (na hem eerst op pc geript te hebben natuurlijk zodat ik hem daar ook kan beluisteren.) Dan kan ik onderweg naar Vilvoorde genieten van de zoetgevooisde stem van Joost Zwegers, ter vervanging van het iets hogere en rauwere geluid van Koen Buysse van Zornik. Al blijf ik One armed bandit een megadikke schijf vinden.
De andere nieuwe is eigenlijk geen nieuwe, ik kan alle nummers al, maar het is ook wel een dikke schijf. Nostalgie uit het verleden. Al moet ik zeggen dat de zanger, met zijn optredens op VTM's Big Brother wel iets in mijn achting gedaald is. Maar soit. Volgens Humo's pop poll was hij zowat de meest vervelende tv persoon, maar met zijn groepje 'De Kreuners' heeft de Walter Grootaers (met de nadruk op het laatste stuk van mijn naam, zoals hij ooit op een tv show zei) wel een pak goeie muziek afgeleverd. De godfathers van de vlaamse rock of zoiets. Soit, met 25 jaar het beste van de Kreuners kan ik me ook nog wel wat afreageren. Al is hun site niet de meest hippe, maar ja, wat wil je met die ouwe knakkers. En ze komen vanavond nog wel in Tongerlo, maar ik heb spijtig genoeg al andere verplichtingen.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: