vrijdag, mei 21, 2004

De nieuwe Audi A6

Een prachtige auto. Al heb ik hem nog niet in het echt gezien, het belooft een prachtige wagen te worden. Al zal hij qua budget niet direct aan mij besteed zijn. Al moet ik mijn wagen niet zelf betalen, tenzij ik een superpromotie maak (en dat zit er niet direct in) zal ik niet zo'n wagen mogen kiezen. Maar dat doet er niet toe, ik ben tevreden met de wagen (het buske ;-) dat ik nu heb. Maar ik kijk wel graag naar zulke mooie wagen.
Deze Audi is echt een mooie wagen geworden, met een zeer indrukwekkende snoet, zeer krachtige motoren en van binnen en buiten natuurlijk afgewerkt zoals het een wagen uit die klasse betaamt.
Bekijk dit filmpje even, je ziet jezelf toch zo in zo'n wagen rijden ?
Alleen al voor dat interieur, want dat is naar goede Audi gewoonte, zeer mooi.
Al moet ik toegeven dat als ik echt moet kiezen, ik voor een VW touareg zal kiezen. Maar die keuze is er niet, dus dat is absoluut geen probleem.
Nog een weetje : deze Audi A6 is net zo lang als de eerste Audi A8. Wat nog maar eens bewijst dat auto's alsmaar groter worden. Waar moet dat eindigen ? Iedereen met een echte bus ?

Geen opmerkingen: