zaterdag, mei 22, 2004

A few good men

Ik blijf het een ongelooflijk sterke film vinden. Al heb ik hem al vaak gezien, een of twee keer in de cinema (ben de tel kwijt), een keer op het vliegtuig naar Japan, en al meerdere keren op tv, maar ik blijf onder de indruk blijven van de vertolkingen van Demi Moore, Tom Cruise, Kevin Bacon, Kiefer Sutherland en natuurlijk en vooral van mijn favoriete acteur aller tijden : Jack Nicholson. Zo ne klassebak, dat maken ze niet veel meer.
Als dit iets doet, doet ie het goed. The Joker in de eerste Batman film was fantastisch. Hij schitterde in The Witches of Eastwick en nog zovele andere films. Zalig, om duimen en vingers van af te likken.
Ik wou dat ik het ook kon, zo acteren. Wil ik ooit nog een proberen. Ooit, als ik nog eens veel tijd heb.

Geen opmerkingen: