dinsdag, juli 01, 2003

Zalig, zalig, zalig,
Neen, niet die kerkelijke litanie, maar mijn belijdenis van mijn vakantie ;-). Ik geniet ervan. Al is het weer misschien niet perfect, voor mij is het goed. Vanavond schitterende zon gehad, wel wat wind, maar dat geeft niet, het was vrij warm, zonnig, wat moet je meer hebben. Veel volk ook, moedig het weer trotserend, het strand opsnellend zodra de druppels gestopt waren, zelfs zonnebaden, want als de zon erdoor komt, is het heel goed, en snel weer vluchtend als de hemelsluizen weer voor even geopend worden.
Maar iedereen is het er duidelijk over eens : we laten ons niet klein krijgen en zullen doorgaan tot het goed weer wordt.
Vandaag was natuurlijk zo'n drukke dag, alles uitladen, uitpakken, boodschappen doen (we gaan niet elke dag drie keer op restaurant, dan zou wel eens op een catastrofe kunnen uitdraaien ;-) en dan gewoon niets doen. Wat tennis kijken tijdens de buitjes die er waren (en proficiat aan Kim & Justine, onze Belgische meiden verdienen gewoon de finale te spelen), en een lange wandeling gemaakt.
Onze Bram natuurlijk zijn obligate toertje met de gocart gemaakt, een driewielig brommertje waarmee hij de dijken behoorlijk onveilig maakte. Mannekes van die leeftijd kijken gewoon niet waar ze rijden, maar blijven doorgaan, volle gas. Mijne voet heeft het geweten ;-).
Maar het was leuk, en hij was moe, en wij zijn moe, dus nu ga ik subiet slapen. Oh ja, ook nog wat aan mijn tweede boek gepruld, het wordt niet slecht, al zeg ik het zelf. Voor zover ik nog een uitgever kan vinden na mijn eerste boek natuurlijk ;-)
In elk geval, tot later.
Blogje ',','

Geen opmerkingen: