donderdag, juli 17, 2003

What a day for a day dream
Of zo iets, maar dan niet echt. Was geen leuke dag op het werk, ik ga niet uitwijden over de details, maar het viel tegen. Veel meetings, tot daar toe, maar ik had het gevoel dat dingen die ik dacht afgesproken te hebben niet nagekomen zijn. Ben ik vaag ? Misschien wel, maar dit is niet de plaats om hierover uit te wijden. In elk geval, ik vond het niet leuk, net zo min als mijn collega's, maar soit, misschien valt het allemaal nog wel mee en komt het nog in orde. Tomorrow's another day, zeggen ze dan, het zal zo wel zijn zeker.
Ik ga er echter niet van wakker liggen, een goed glas wijn bij de hand, en nog wat prullen en schrijven en tv kijken en dan proberen op tijd mijn bed in te duiken, want ik ben heel moe. En dat na twee weken vakantie, zou niet mogen hé. ;-)
Voor de rest niet veel te vertellen, gisteren zijn we blijkbaar aan echt noodweer ontsnapt, gelukkig maar, want we hebben hier een paar jaar geleden eens een hagelstorm gehad, niet leuk. Alle serres in de buurt in stukken vaneen, onze planten kapot, mijn dakgoten helemaal gedeukt, de nieuwe veranda van de buren kapot en mijn wagen was van voor tot achter gedeukt. Neen hoor, ze mogen het hebben.
Maar een beetje regen zou echt geen kwaad kunnen, en dan meer dan dit beetje dat er vandaag gevallen is. Velen zullen dit wellicht niet graag horen, maar mijnen hof heeft dit nodig, hij smeekt erom, planten laten hun blaadjes hangen en als je heel goed luistert, hoor je ze om water roepen. Dus heb ik ze gisteren ook wat vers, lekker fris water gegeven. Je kon ze horen jubelen van jolijt. Ik ben om 22 uur moeten stoppen, anders kreeg ik de politie op mijn dak wegens nachtlawaai ;-)
In elk geval, het was toch al wat beter doenbaar, want 36° is toch wel echt warm. Mijn moeder, die net terug is uit Frankrijk, had zelfs 40°, niet te doen man, niet te doen. Maar ik klaag niet hoor, nope, niet dus.
En voor ik helemaal te erg ga zeveren, zal ik maar stoppen zeker, tot een volgende keer :-)
Blogje ',','

Geen opmerkingen: