woensdag, juli 16, 2003

Pfffffffffffffffffffffffft
Mijn eerste werkdag zit er weer op en ik moet toegeven, het viel niet mee. Na twee weken zon, zee enz valt het niet mee om eerst, alles samen over een 7 tal accounts verdeeld 4.500 emails achter de kiezen te draaien en dan de ganse dag in meeting te zitten rond weer nieuwe projecten die er weer bijkomen en die net even belangrijk zijn als al de rest.
Dus vanavond maar weer mijnen hof ingedoken om daar de strijd aan te binden met het eeuwig woekerende onkruid. En ik moet zeggen, het heeft een stukje terrein gewonnen tijdens mijn afwezigheid, maar het goede nieuw is : ik heb al veel teruggewonnen :-)
Deze keer heb ik het maar provisoir gedaan, omdat er misschien nog een onweer opkomt en alles wat dan mooi geharkt is, toch direct naar de vaantjes is. Maar het onkruid is wel weg, verwijderd met mijn blote handen in het zweet mijns aanschijns. Het deed deugd, dat noeste, harde werk op het land, ik voelde me als een figuur in een verhaal van Stijn Streuvels.
En nu ga ik nog wat schrijven en een paar rekenigen betalen, want die zaten er spijtig genoeg wel tussen, in de post van gisteren, maar het valt nogal mee, we zullen het wel overleven.
Blogje ',','

Geen opmerkingen: