woensdag, juli 23, 2003

Nou moe
We zijn weer bezig, werkdagen van bijna 12 uur, niet goed bezig hé. Maar ik hoop dat het maar voor even is, want heel lang hou je dat niet vol. Veel te veel werk, het moet allemaal tegelijk, dus zullen we proberen wat we kunnen hé. Maar moe wordt je er wel van.
Lang heb ik mijn leven kunnen beteren, maar ik hou het niet vol, af en toe loopt het weer uit de hand en dan is Els - terecht - niet gelukkig. Maar er is beterschap, zoals al zo vaak beloofd, het gaat beteren.
Yeah right.
Enfin, dat was het dus voor vandaag. Ben moe, ga nog even zappen en dan naar bed, want het worden nog heel drukke dagen, en ik zal mijn energie kunnen gebruiken. Want vrijdag wordt het waarschijnlijk een nachtje doorwerken.
En hopelijk kan ik zaterdag en zondag dan nog even naar de Wimpefeesten, jaarlijkse feesten aan de grote rivier de Wimpe, georganiseerd door de lokale fanfare , met groepen uit binnen- en buitenland, drank, eten en drank en eten. Is altijd leuk, hopelijk wil het weer nog wat mee, dan wordt het dat dit jaar ook.
Blogje ',','

Geen opmerkingen: