donderdag, juli 24, 2003

Please papa
Please papa, toe papa, please please papa, wil jij mijn Lego-crossers een laser geweer geven ? Vier jaar is dat kereltje en hij gebruik meer Engelse woorden dan ik op mijn 10de kende. (min of meer ;-). Ongelooflijk hoe die mannen al die termen direct oppikken. En prachtig om zien hoe hij mij dan recht in ogen kijkt, smekend, bedelend, zoentjes gevend, dat ik het toch maar zou doen.
Maar als hij stout geweest is, kijkt hij mij niet in de ogen. Als ik zeg : "Bram, kijk me aan." dan zullen zijn ogen in het beste geval even voorbij flitsen en dan kijkt hij opzij en begint hij over iets anders. Prachtig toch om zien hoe goed die klein mannen zijn in het ontwijken van moeilijke situaties en hoe ze zich overal uit proberen te kletsen. Wat moet dat worden als ze groot zijn ?
Maar het is nen brave hoor, onzen Bram, echt waar, hij kan als eens stout zijn - welke kwajongen van vier is dat niet ? - maar hij kan ook superbraaf zijn. Net zijne papa.
En nu moet ik gaan slapen, want morgen is D-Day, Big Bang Day, Judgement Day, en hopelijk niet Armageddon. Maar ik ben optimist tot in de kist, het gaat allemaal lukken, het zal misschien niet makkelijk zijn, en we zullen misschien wat probleempjes hebben, maar het zal lukken. Met het team dat ik heb, geloof ik dat het kan. Zeker weten !
Maar voor alle zekerheid, zij die willen, mogen altijd een kaarske branden dat ons project (wat top secret is en hier dus niet mag onthuld worden) slaagt.


Blogje ',','

Geen opmerkingen: