dinsdag, juli 15, 2003

Pets
deed de duivenstront op mijn hoofd. Raak, in de roos, bullseye, enz. Ikke, rustig op ons terrasje gezeten, noest schrijvend aan een nieuw verhaal waar ik net inspiratie voor opgedaan had - en in alle bescheidenheid, ik denk dat het goed wordt, iets totaal anders dan Meriumbe, maar imho wel goed.
Gelukkig is er niets op mijne laptop gevlogen, maar mijn hoofd en arm waren goed voorzien van met graantjes gevulde duivenstront. En stinken dat dat deed, niet te doen. Direct mijn haar en armen gaan wassen, want met die geur wilde ik niet blijven rondlopen. En die vermaledijde duif is daar nog even blijven zitten, maar toen ik weer buiten was, was ze gelukkig - voor haar eigen verdere levenslijn - verdwenen. Ik ben een dierenvriend, maar dat gaat te ver. Een aanslag op mijn properheid zal ik van niets of niemand tolereren. ;-)
Blogje ',','

Geen opmerkingen: