dinsdag, juli 08, 2003

Mijn volgende goede voornemen
Als zovaak geprobeerd, nooit in geslaagd, maar ik ga nog eens een poging doen : ik wil wat gewicht verliezen. En aan zee is geen goede omgeving daarvoor. Veel te veel gelegenheden om te gaan eten, lekker te gaan eten, ijsjes snoepen, pannekoeken, wafels, snacks, en volledige maaltijden.
De aanwezigheid van een tante van Els aan zee, die er altijd op staat dat wij daar komen eten (wat ik graag doe hoor), maar die altijd te veel lekkere dingen klaarmaakt, waardoor ik weer geen karakter heb en blijf eten.
En dan die hoeveelheden wijn die we hier naar binnen spelen, elke dag is het wijndag. Niet dat ik altijd zat ben hoor, dat niet, maar toch, de hoeveelheid calorien die via deze route de weg naar mijn lijf vinden, zijn niet te tellen.
Maar ja, het is vakantie voor iets nietwaar. En oh ja, had ik het al gezegd : mijn tweede boek is klaar. De opvolger/voorloper van Meriumbe. Die hopelijk volgend jaar uitkomt, nadat iedereen wild geworden is van deel één ;-))))))))))))))))))))
Nog één keertje nalezen en hij vertrekt richting uitgeverij. Kramat natuurlijk, de beste uitgeverij uit de omstreken :-)
Voor de rest niet veel te vertellen, de hele namiddag in de zon op het strand gezeten, na goed ingesmeerd te zijn met factor 60, maar ben toch wat verbrand. Gisteren had ik mijn voeten vergeten in te smeren en je kan mijn riempjes mooi volgen ;-). Maar het viel wel mee, en het was leuk, kasteel 25 gemaakt, nog een stuk gelezen uit 'Ring van Eeuwigheid' van John Vermeulen, wat pootje gebaad in de zee, en voor de rest, niets gedaan. Zalig gewoon, ik wou dat dit eeuwig kon duren, maar spijtig genoeg loert de harde realiteit weer om de hoek. We zijn half, en binnen een week kan ik terug gaan werken.
Maar daar probeer ik nu niet te veel aan te denken. Dat is nog veraf. En tot dan : pluk de dag. :-) (en daarna ook)
Blogje ',','

Geen opmerkingen: