donderdag, juli 31, 2003

Barbeque, Barbeqme
Dank u wel O'cool voor wederom een ongelooflijke, fantastische, megacoole commercial. Wij zullen u eeuwig dankbaar blijven. Zo fantastisch is ie. NOT.
Maar de vondst Barbeque, barbeqme vind ik wel geniaal, ongelooflijk. Geweldig gewoon, zou Eddy Wally zeggen. En neen, ik weet niet of ik door dit soort commercials overtuigd wordt om naar O'cool te gaan. Maar dat zal hun wellicht worst wezen.
Wat me wel heel veel deugd heeft gedaan, is dat ik eindelijk weer eens door mijn tuin ben kunnen razen. Alle perkjes zijn gehakt en geharkt. Allemaal, op de record tijd van 2 uur. Dat was ongeveer een maand geleden dat ik dat nog eens grondig gedaan heb, en het was nodig. Alhoewel het nog wel meeviel, ik heb af en toe de grote dingen uitgetrokken, maar het zicht zoals het nu is, is toch wel oneindig veel beter, dan zo'n hard aangeregend, vol gras en andere onkruiden staande aarde. Niet dat het zo erg is, maar opgekrabd, daar kan niets tegenop.
Ik denk zelfs dat ik mijn plantjes en grond heb horen kreunen van genot toen ik er met mijn hak en krab langskwam, echt waar, ik zweer het.
In elk geval, dat is weer in orde, ik ben content, en morgen is er weer een andere dag. Vol leuke en uitdagende dingen (hoop ik toch ;-)
Blogje ',','

Geen opmerkingen: