maandag, januari 17, 2005

Wie had dat nu durven denken...

dat dit humble blogje nog eens 'Clickx blog van de week zou worden'. Woeha. Mooi, mooi, mooi.
Ik snapte al niet vanwaar al die bezoekers kwamen, tot ik mijn email zag:
"> Blog: 'Halloikbeneenblog'

Iedere week schuimt de Clickx-redactie het internet af op zoek naar de leukste, origineelste, meest actuele of persoonlijkste weblog.

[ http://www.halloikbeneenblog.be ]
Blogje de blogger heeft een recht voor de raap 'halloikbeneenblog'-titel aan zijn stek gegeven. Niet bijster origineel, maar wel to-the-point. Leer waarom hij verslingerd is aan snuisterijen en gadgets, en volg zijn fysieke aftakeling aan de hand van een vergeelde trouwvideo. Leuke bloghap, met als mijn persoonlijke favoriet: waarom nooit vertellen dat je iets van pc's kent... - DV "

Ik zou zeggen:
Welkom! :-)


Blogje ',','

Geen opmerkingen: