dinsdag, januari 18, 2005

Nog zo'n klassieker...

Battlestar Galactica is er eentje, maar Buck Rogers is er zeker een andere. Ik denk dat ik ze vroeger bijna allemaal gezien heb (als ik er al eentje gemist heb, zal het er maximum een geweest zijn). Met twiki en de immer grappige en charmante Buck Rogers.
Ik herinner met nog dat ik met open mond naar deze super high tech serie zat te kijken. Nu weten we beter natuurlijk, maar toen was het echt max. Je kan ondertussen ook de hele reeks kopen op DVD via oa Amazon.com, maar dat ga ik toch niet doen. Je kan er niet aan beginnen om al die oude series opnieuw aan te schaffen en ze allemaal te bekijken, dat gaat net iets te ver, maar het brengt toch een paar nostalgische gevoelens boven.
Herinneringen aan de tijd dat we nog met grote verbazing keken als er een computer te zien was op het scherm, als er een ruimteschip met grote snelheid door de ruimte kliefde en als er vreemde ruimtewezens één of ander gevecht aan het voeren waren. Nu moet er al heel veel gebeuren vooraleer we oh en ah zeggen. We zijn verwend, dat is een feit, en daarom kijk ik met plezier terug naar deze rode draad door mijn jeugd :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: