zondag, januari 30, 2005

De gustibus et colorus...

wie ben ik om te zeggen dat iemand's smaak qua kleuren goed is of niet? Maar als je in Olen de E313 oprijdt richting 'de Limburg' dan zie je aan je linkerkant de nieuwe gebouwen van de Ovi, een lokale Vleeswarenfabriek. Ttz, zo lokaal zijn ze niet, want ik denk dat ze vrij groot zijn. En wat de kwaliteit van hun produkten betreft, kan ik me niet echt uitspreken, want ik ken ze niet, maar ik denk dat die vrij goed moet zijn.
Maar wat de smaak van hun gebouwen betreft, kan ik wel merken dat die niet aansluit bij de mijne. Ze zijn daar een hal aan het optrekken in de kleuren van het logo. Zwart geel en rood. Neen, niet de Belgische vlag, maar allemaal lange stukken lamellen (of hoe noem je die dingen) in een kakofonie van deze drie kleuren.
Naar mijn bescheiden mening trekt dat nergens op en is dat gewoon ongelooflijk druk. Het trekt de aandacht, zoveel is zeker, maar volgens mij gaan er mensen ergens oprijden van het verschieten. En dat kan toch zeker ook niet de bedoeling zijn hé.
Enfin, als zij het mooi vinden, is het voor mij goed, maar ik vind het redelijk afgrijselijk...

Blogje ',','

Geen opmerkingen: