maandag, januari 17, 2005

Battlestar Galactica 2003

Wow, dat is indrukwekkend. Ben hier net (met een half oog, ondertussen nog wat aan het werken, en vanalles aan het doen) een aflevering van Battlestar Galactica 2003 aan het bekijken. Is even wennen, dat wel, de serie heeft een serieuze facelift gekregen en de karakters zien er heel anders uit, maar het is wel mooi.
Die serie moet ik eens helemaal bekijken. Om één of andere duistere reden is de DVD in Belgie alleen in het frans uitgebracht, maar er zijn altijd manieren om aan de DVD te komen hé. Mijn engels is goed genoeg om dat te verstaan in de originele versie en het ziet er goed uit.
De vrouwelijke hoofdrolspelers zien er in elk geval een heel stuk anders en sexier uit en wat helemaal de max is, naast de gewone Cylons, heb je nu ook langharige, blonde, uitermate vrouwelijk uitziende en zeer sexy uitgedoste Cylons. Een hele verbetering ;-)
Ik heb de oude reeks nog maar half uitgekeken (op DVD), maar ik ga deze nieuwe reeks zeker ook helemaal bekijken. Dit is de max. Ik ben een fan. Van de oude Apollo en Starbuck, maar zeker ook van de nieuwe :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: