dinsdag, januari 11, 2005

Was me dat effe schrikken...

Onlangs onze trouwvideo nog even aan het bekijken geweest. Had een stukje ervan nodig voor de viering van 20 jaar Cum Amore (één van de koren van Els die dus 20 jaar bestaat, wat op 12 februari gevierd zal worden in Morkhoven, maar dat terzijde ;-)
En wat zag ik daar natuurlijk op? Mezelve. Bijna negen jaar jonger. Amai mijn voeten. Was me dat effe schrikken.
Ik had nog haar. Veel haar zelfs, al was de teloorgang toen ook al ingezet. Maar het was nog redelijk lang. Verschrikkelijk. En mijn baard was ook lang, veel te lang. En die bril, veel te groot, veel te groot.
Er was maar één ding goed aan: ik was ook een pak kilo's lichter. Die zou ik er terug af moeten krijgen. Dat haar mis ik niet, die kilo's, die kan ik missen.
En Els, wel die zag er nog ongeveer hetzelfde uit. Maar ikke, amai mijn voeten. Ne mens wordt toch rap oud en lelijk hé ;-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: