donderdag, januari 20, 2005

De vooruitgang...

Ik was er effe stil van. Kreeg net een smsje van mijn moeder. Niets speciaals, hoor ik u denken. Wellicht niet neen, maar mijn moeder is vorige zomer 70 geworden en is - zoals de meeste mensen van deze leeftijd - niet altijd even vlot met dit soort high tech toestanden (no offence hé).
Maar ze doet het wel. Ze volgt les en ze gaat er voor. Zo moet dat. Nu nog een computer en we zijn er helemaal. Al denk ik dat dat wat moeilijker zal liggen ;-)

En ikzelf ben dan ook nog maar een stapje verder gegaan in mijn online bestedingspatroon. Na de obligate boeken, CD's, DVD's (leeg en vol), hartslagmeters, helicopters (humble bee's), en powerballs heb ik nu ook voor het eerst een reis geboekt via het internet.
De skireis is nog via het reisbureau verlopen (waar we overigens zeer tevreden zijn van de service), maar nu is het via het internet (Conny komt niet tot in onze zetel 's avonds ;-) Het is Neckermann geworden, ten nadele van Thomas Cook. Het vreemde is dat de sites ongelooflijk hard op elkaar lijken. De buttons, stijl, de lijsten van hotels, alles is bijna identiek hetzelfde, heel vreemd, je moet het maar eens bekijken, maar Neckermann is wel zo'n 5% goedkoper dan Thomas Cook.
En dus gaan we in de zomer naar Sölden met Neckermann. Ik ben er klaar voor :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: