maandag, januari 10, 2005

Make me happy

Love's not what you see between the legs of the majority, oh no. I'd like to add, the game in bed is a necessity to make me happy.
Deze zeer hoogstaande tekst klinkt op dit ogenblik door de boxen van mijn pc terwijl ik dit typ. Een zonder meer hoogstaande, en van waarheid bol staande tekst.
Sarah Bettens van K's Choice zingt dit met haar hese, maar prachtige stem. Ben altijd al een fan van Sarah en Gert geweest, verdomd spijtig dat ze ermee gestopt zijn, maar wat ze nu doen, is ook best leuk hoor.
Wat zou het leven toch zonder muziek zijn? Niets, helemaal niets.
En ondertussen bezingt Tori Amos 'a pretty good year'. Wat voor mij in elk geval het geval was. En wat ik zo nu ook al zie aankomen voor 2005. Net een groot stuk van mijn verlof al vastgelegd. Er zijn ergere dingen om je avond mee door te brengen hé.
'What's it gonna take till my baby's alright' gooit ons Tori er nog een schepje bovenop. Prachtige stem ook, schitterende songs. Ik wou dat ik ook kon zingen.
Allez, iets lager dan Tori Amos wellicht, maar toch.
Maar ik zal maar denken dat ik andere dingen beter kan dan zij hé ;-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: