woensdag, maart 31, 2004

Hoe is het mogelijk ?

Hoe is het mogelijk ?

Vanmorgen in de file op de E19, de auto naast mij - ga geen merk en nummerplaat noemen om de schuldigen te beschermen - zat de bestuurder rustig een boek te lezen. En dit terwijl het verkeer niet echt in de file stond, maar toch wel zo'n 50 ŕ 60 reed. Echt niet stilstaan dus, en echt wel te hard om een boek te lezen.
Ikke dus naast die vent gaan rijden en eens heel schoolmeesterachtig boos gekeken en mijn hoofd vermanend geschud. Met effect blijkbaar, want de man heeft zijn boek weggelegd en is zonder verder gereden. Tenminste, toch voor zover ik kon zien. Maar dit kan toch niet. En het gebeurt veel pourtant. Maar als je moet stoppen, is het gegarandeerd te laat. Je bent zo al zo snel afgeleid, niet te doen.
En als het nu nog mijn boek geweest was, dan zou ik het nog kunnen accepteren, maar nu, neen hoor ;-)

By the way, in september is het weer zover, dan worden jullie allemaal op de voorstelling van mijn tweede boek verwacht. Details volgen nog :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: