maandag, maart 15, 2004

De Krijgsbaan in Mortsel...

De Krijgsbaan in Mortsel...

is een ramp. En niet een klein beetje. Zeker op een zaterdag als er nog eens een karnavalstoet op komst is. Dat was wat er zaterdag aan de hand was. Ikke moest nog naar Noordzee om mijn snowboard (vooral mijn botten dan) te gaan passen, en wat kwam ik tegen ? File ! Een gigantische file op een zaterdagmiddag. Niet te doen.
Wat ze daar aan het doen zijn ? Die hele weg ligt open. Gelukkig hielp mijn vriendelijke madam van de GPS mij in die zin dat ik zag dat het nog 300 meter was, dat ik daar net een grote parking zag waar niet veel volk opstond (bijna niemand, wat ik niet begrijp, want het was vlakbij de stoet en gratis), ik mij daar geparkeerd heb en te voet gegaan ben.
Maar het was daar pokkedruk, in alle richtingen, zowel richting stoet als richting Wijnegem. En Lier.
Nou moe. Enfin, soit, mijn botten zijn gepast, mijn snowboard gereserveerd en betaald, ikke bijna klaar om donderdag richting Champoussin te vertrekken, samen met nog een aantal ander (ex-)PI/Scary collega's ;-) En ikke heel blij :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: