woensdag, maart 31, 2004

Sexy madam

Sexy madam

Dat is de taal die een vijf-jarige jongen dezer dagen bezigt : sexy madam. Het doet je als ouder toch wel even opkijken. En ik kan niet zeggen dat ik preuts ben, maar dat is toch niet wat ik van onze Bram verwacht had. Maar ja, ne mens lacht daar mee he, want wat weet zo'n manneke nu wat dat betekent ?
Of wat dacht je? Natuurlijk vroeg ik hem : Bram, weet je wel wat dat betekent: sexy madam ?
Natuurlijk papa, dat is een blote madam!
!!!!!!!!!??????????!!!!!!!!
Waar halen ze dat ? Natuurlijk hij gelijk, maar toen ik vijf was, had ik nog geen flauw idee dat een blote madam ook sexy was. Ondertussen is die wetenschap wel over mij nedergedaald, maar het heeft toch iets langer geduurd dan bij mij nakomeling ;-)
Enfin, ik denk dat we het laatste nog niet gezien hebben van onze kadee :)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: