maandag, maart 22, 2004

A Blog's life

A Blog's life

Is het iets zoals 'An Ants life' ? Ik weet het niet, maar het is vreemd hoe een blog een deel van je leven begint te worden. Ik heb het niet eerder beseft, maar als er meerdere blogs om je heen beginnen te stoppen, is het tijd om even te bezinnen over je eigen blog. Niet dat ik van plan ben er mee te stoppen. Dat nog niet. Al gaat de zin om dagelijks te bloggen wel eens op en af. Toch wil ik het nog blijven doen. Het is een uitlaatklep. Een mogelijkheid om mijn ideeen te ventileren, te delen met de rest van de wereld. En al wordt er op veel niet gereageerd (wat ook niet altijd de bedoeling is), toch denk ik/weet ik dat meerdere mensen het lezen en dat het hier en daar gehoor vindt.
Een goede oefening voor mijn schrijverskunsten, al is daar nog wel wat schaafwerk aan. Mijn tweede boek is nog altijd in beraad bij Kramat, dus daar horen we binnenkort nog wel meer van. Geen nieuws is in dit geval zeker goed nieuws, dus meer als er nieuws is.
En ondertussen blijven we bloggen he. Tot het bittere einde.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: