zaterdag, maart 20, 2004

Zijn jullie het al vergeten ?

Zijn jullie het al vergeten ?

Het is al even geleden dat de mannen van Het Eiland op 21 maart met hun groene kravat op het werk verschenen, maar nu is het morgen zover. Het is 21 maart morgen (wat dus logischerwijze wil zeggen dat het vandaag 20 maart is ;-) en dus zou ik iedereen willen oproepen om morgen met een groene (grasgroen welteverstaan, niets donker of met een groen motiefje) das naar het werk te gaan. Ware het niet dat het morgen zondag is, dus zal het voor maandag moeten zijn, niet ?
Een statement maken, eentje die eigenlijk niets wil zeggen, maar het zou leuk zijn als er toch zoveel mogelijk mensen dit zouden doen. Ik zou zelf wel willen meedoen, maar heb natuurlijk het geweldige excuus dat ik geen groene kravat heb ;-) en misschien een nog beter excuus : ik zit in Zwitserland op dit ogenblik. Dus moet niet werken. Goe he.
En wat het barbecuen op het dak betreft, ik weet niet hoe het op jullie bedrijven zit, maar ik ben er zeker van dat dit bij ons niet zou geapprecieerd worden. Ik weet zelfs niet hoe we op het dak kunnen geraken.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: