donderdag, april 01, 2004

Evanescence en Zornik

Evanescence en Zornik

De nieuwe CD van deze beide grootheden. Want dat zijn ze in mijn ogen wel. Fallen van Evanescence is prachtig. One armed bandit van Zornik heb ik nog niet helemaal in detail kunnen beluisteren, maar wat die van Evanescence neerzetten is indrukwekkend. Echt my cup of tea. Mijn pakkie an. En dan vooral My Immortal, een megabangelijk kippenvellied. Van het niveau van White Flag van Dido. In den auto draai ik dat de hele tijd, laat er zelfs Choose life voor staan.
Ik ben verkocht, ik ben een fan, zeker weten.
En wat Koen Buysse en companen er van gebakken hebben, zal ik nog verder beluisteren, maar Goodbye is sowieso al een zeer dikke schijf. 'Somewhere out there is a place that I belong.... '
Wat me wel stoort, is dat de CD van Zornik in de wagen niet altijd speelt. Heeft wellicht met copieerbeveiliging te maken, maar dat is zo absurd als het groot is, want met Winamp 5 rip je die CD's zonder problemen. Gewoon in je CD-ROM drive en rippen maar. Wat voor zin heeft die copieerbeveiliging dan ? Niets toch. Maar het gekke is, soms speelt ie wel en soms niet. Weird, maar ja, als ie speelt, is ie wel goed, lekker stevig, maar goed.
Doe zo verder zou ik zeggen :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: