dinsdag, mei 13, 2003

Wat een rotweer
Toen het zo droog was, riepen we op regen voor ons tuintje, maar nu ben ik het al lang beu. Ik kan niet meer in mijn tuin werken, het onkruid woekert en rukt op, neemt steeds meer stellingen in tot ik het niet meer kan terugdringen en ik de zware middelen moeten aangrijpen. Dit is niet meer acceptabel. Hier zouden de Amerikaanse troepen moeten tussenkomen, ipv hun tijd te verdoen in het midden-oosten. Enfin, ik zal het zelf moeten doen nietwaar, maar wanneer. Overdag schijnt de zon, maar dan moet ik werken, 's avonds regent het, dus kan ik niet in de tuin werken, en ben ik verplicht nog wat voor het werk te werken. Het is niet eerlijk in dit leven ;-)
Laat het aub rap wat droger worden, zodat ik terug mijn perkjes kan doen blinken en alle verderfelijke onkruidplantjes naar de eeuwige woekervelden kan sturen. Ik wil er zelfs een regendans voor doen als dat helpt.
Blogje ',','

Geen opmerkingen: