zaterdag, mei 10, 2003

Peter is mijn idool 2003
Mijn favoriet van in het begin heeft gewonnen. Hip hip hoera. Al zou ik moeten supporteren voor mijn gemeentegenote Natalya, toch ging mijn voorkeur altijd uit naar Peter. Naar dat rauwe, dat rockerige. Daar hou ik wel van. Ook omdat hij volgens mij toch een stukje een underdog was, het buitenbeentje dat zover geraakte net omdat hij een buitenbeentje was, maar die toch maar bewezen heeft dat het kan. Het verschil was wel zeer klein, minder dan 2 %. Of zouden ze dat zeggen om de kandidaten zich goed te laten voelen. Soit, doet er niet toe, Peter heeft gewonnen, hij heeft een vet platencontract vast, nu is het maar te hopen dat hij er iets mee kan doen en dat ze hem niet pluimen. Van de anderen verwacht ik ook nog wel een aantal te zien wederkeren bij één of andere platenfirma en met een paar leuke singeltjes naar buiten te komen. Dat zien we nog wel, maar in elk geval : mijn favoriet heeft gewonnen, en dat zonder dat ik er ooit op gestemd heb. Goed hé ;-)
Blogje ',','

Geen opmerkingen: