woensdag, april 27, 2005

Na de CD's, de concerten

Zoals het een goede verzamelaar betaamt, heb ik ook de meeste van de tickets van de concerten die ik ooit bijgewoond heb, bijgehouden en heb ik er eens een lijstje van gemaakt. (het is toch de lijstjes periode, nietwaar ;-)

Het was effe schrikken bij sommige concerten. Net zoals bij de CD's, wist ik van sommige concerten van geen kanten meer dat ik er ooit naartoe geweest ben. En snap ik bij sommige ook niet dat ik er naartoe zou gaan. Whitney Houston zou ik nu nooit meer naartoe gaan, de meeste anderen vallen wel mee.
En zoals het bij de CD-collectie ook het geval is, staan Prince en U2 zeer hoog in de top-tien. Queen ontbreekt daar, maar dat was niet uit vrije wil ;-)
En verdomme, bij U2 had ik er dit jaar nog wel eentje bij willen doen, maar dat lijkt maar niet te lukken. Maar ik blijf proberen, wie weet vind ik toch nog een kaartje voor 10 juni.
Een andere vaststelling is dat de prijs van de tickets ook behoorlijk de hoogte ingegaan is. Al wil ik voor concerten als Queen, REM, Dido en U2 die prijs met alle plezier blijven betalen.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: