woensdag, april 13, 2005

Ik ben kabouter flits

en samen met mijn vrienden
lig ik altijd op de loer
om jou te kunnen vinden
jij duwt te hard
dan druk ik op de flash
en enkele dagen later
komt de bon met een grote splash
jij moet betalen
dat vind je niet zo leuk
maar telkens ik kan drukken
dan lach ik mij een deuk
lalalala lalalala

Of met andere woorden: ja, ik heb weer prijs. Ik wist het, maar hoopte nog dat het niets zou zijn (wel de auto - te laat dus - maar geen flits gezien). En neen, er is geen discussie, ik was in de fout. Al was ik wel de bebouwde kom aan het uitrijden en stonden ze net op de grens.

Maar soit, ik mag weer zegels plakken en dat vind ik dus een ongelooflijk stom systeem. Waarom kan je dat niet gewoon overschrijven zoals elk deftig, zichzelf respecterend bedrijf dat aanbiedt? Neen, dat moet nog met die stomme, voorhistorische en achterlijke zegels.
Enfin, soit, niets aan te doen, het zal plakken worden en nog meer opletten. En ja, ik let er zeker op dat ik niet te hard rij, maar zeg eens eerlijk, wie durft er zeggen dat hij of zij nooit nergens te hard rijdt?
Oh, wat wordt het nu plots stil.
Dat is geen excuus natuurlijk, maar het is wel archiemoeilijk om nooit te hard te rijden. Enfin, live goes on, nietwaar. Er zijn ergere dingen dan dit....

Blogje ',','

Geen opmerkingen: