donderdag, oktober 14, 2004

Lijstjestijd

In navolging van Tom en Nadine ben ik nog eens in mijn lijstjes-moment gekropen. Waarom? Ik had er gewoon zin in. En wat voor lijstje? Wel, gezien mijn 'weereenjaartjeoudermaarikziueralbijalnognietzoslechtuit' ervaring van gisteren, leek het mij wel een goed idee om een lijstje te maken van de dingen die ik in mijn komende levensjaar zou willen verwezenlijken. Here goes...
- heel veel zonsondergangen aan zee meemaken
- deel drie (aka deel een) van de Meriumbe trilogie afwerken
- minstens twee keer gaan snowboarden
- mijn pols (of een ander lichaamsdeel) niet breken bij het snowboarden
- een halve marathon lopen
- als dat niet kan, mijn conditie verbeteren van 'very poor' naar 'a bit less poor'
- terug tijd vinden om gitaar te spelen
- een wereldhit schrijven
- als dat niet kan, 'vrolijke vrienden' zonder fouten spelen
- een bestseller schrijven
- als dat niet kan, mijn verjaardagskalender eindelijk aanvullen

En zo kan ik nog een tijdje doorgaan ;-)

Maar eigenlijk wil ik maar 1 ding: dingen doen die ik graag doe en waar ik me goed bij voel...

Blogje ',','

Geen opmerkingen: