maandag, oktober 18, 2004

Ikke en missen

Wat is de link tussen yours truly en missverkiezingen? Wel, niet dat ik er aan meedoe. Mensen die mij kennen, zullen beamen dat ik een zeer frisse en aantrekkelijke verschijning ben (:-)))))))))), maar dat ik net niet in aanmerking kom voor een missverkiezing.
Wat dan wel? Simpel, ik inspireer ze ;-)
Neen, wat er wel is: vorig jaar deed mijn nichtje, Karen Schreurs, mee aan de miss Belgie verkiezing en haalde toch wel de finale. Met de nodige ophef rond haar geloof erbij, maar soit.
En dit jaar heeft zowaar iemand uit mijn geboortestad (Herk-de-Stad, in 'de' Limburg nvdr), met name Cynthia Reekmans, het kroontje van Miss Belgian Beauty verworden. Proficiat meiske, dat heb je goed gedaan.
Er zijn dus duidelijk een aantal linken tussen mijzelve en de missen. Misschien als ik mijn baard zou afscheren dat ik ook nog kans zou maken ;-))))))

Blogje ',','

Geen opmerkingen: