Vanavond op VTM naar 'Het verstand van Vlaanderen' gekeken en wat kwam daar in meerdere vragen naar boven? Vragen ivm dat blauwe bedrijf aan het Noordstation, dat nog steeds monopolistisch ingestelde, demagogische en alleenheerschappij nastrevende bastion.
Over snelle Marcel en de gratis nummers van BGC. Het is duidelijk, zoals ze het stellen in de militaristische reclame met snelle Marcel, dat zij de eindoverwinning nastreven, alleenheerschappij, alles voor hen en niets voor een ander. Maar gaat de consument daar baat bij hebben? Ik denk het niet. Want in een monopolie bepaalt er maar eentje de prijs en dat is nooit goed. Dat hebben we vele jaren lang meegemaakt.
Maar het is hun doel, hun missie, ik kan het wel snappen, maar dat ze onderhuids en, ja noem het maar achterbaks, reclame maken in programma's voor kinderen, dat gaat imho toch wel iets te ver.
Maar dat ze daar in centrum brussel niet veel scrupules hebben, is wel duidelijk, ze gaan over lijken (en zeker over dode kikkers), en gaan recht op hun doel af.
Maar ze wezen gewaarschuwd. Scarlet zal een antwoord bieden, daar mogen ze op rekenen. Welk antwoord, dat is nog af te wachten hé ... ;-)
Blogje ',','
Geen opmerkingen:
Een reactie posten