zondag, oktober 24, 2004

Ik ben dan misschien nog geen veertig...

... maar uitgaan tot vier uur 's morgens voel ik ook al ;-). Gisteren was het het feestje van de veertig-jarigen, georganiseerd door Els (die dus v... is ;-) en ik hielp haar hier natuurlijk bij. Kwisje in elkaar gestoken met foto's van vroeger en nu, helpen bij het klaarmaken van de zaal, het opstellen van het geluid, 's avonds zorgen dat er genoeg drank was en dan achteraf nog de boel opruimen en kuisen.
En het was leuk, heel leuk. Ik denk dat de meesten het heel goed vonden, reacties waren in elk geval toch heel tof en we hebben veel gelachen, gebabbeld en... gedronken :-)
Zeker om nog eens opnieuw te doen, maar niet elke week, daarvoor is er te veel werk aan en is de stress voor Els (niet voor mij) een beetje te groot. Enfin, dat hebben we weer gehad, en gelukkig hebben we nu een week om uit te rusten tot het volgende weekend.
Al vrees ik dat er van uitrusten niet veel in huis zal komen. Morgen zeven(7) meetings, en dan 's avonds naar Dido. Ik kijk er al naar uit. Donderdag opening Boekenbeurs en nog wel wat dingetjes te doen. Maar we overleven het zeker wel :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: