donderdag, oktober 21, 2004

Alien vs Predator

Groot was mijn verbazing toen ik in de cinema in Oostende (alwaar wij naar het cinematografisch hoogstandje Garfield ;-) gingen kijken), een levensgrote affiche zag staan/hangen van Alien vs Predator.
Wie kent er niet de films met Sigourney Weaver, waarbij zij een haat/liefde verhouding ontwikkelt met een van de meest afzichtelijke monsters die de filmwereld al heeft voortgebracht? Al moet ik bekennen dat ik ze niet allemaal helemaal gezien heb.
Wat ik wel helemaal gezien heb, meer dan eens zelfs, zijn de beide Predator films. De eerste, waarin Gouverneur Schwarzenegger het in de jungle opneemt tegen een wezen van een andere planeet (en wint natuurlijk) en de tweede waarin Danny Glover (bekend van oa Lethal Weapon aan de zijde van Mel Gibson) het in de oververhitte stad van LA mag opnemen tegen een gelijkaardig wezen (en uiteraard ook wint).
En nu ontmoeten deze twee schoonheden van het witte doek elkaar in levende lijve. Dat zal vonken geven, daar kan je zeker van zijn. Wil ik wel eens zien. Al vrees ik dat ik mijn dierbare echtgenote niet zal kunnen overtuigen om mee te gaan. Dus als er iemand zich geroepen voelt om deze sentimentele en zoetgevooisde film te gaan bekijken, geef maar een seintje he :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: