maandag, augustus 02, 2004

The Wimp, part II & III,

Part II, the sequel. :-) Zaterdagavond aan de Wimpe, met DB Flatline op een 70-80 fuif. Wel, de DJ deed zijn naam eer aan. Flatline. Dood, dat is wat je kan zeggen van de ambiance daar. Er was wel redelijk wat volk, maar op de dansvloer kreeg hij ze niet. Veel volk heeft er dus niet opgestaan. Ikke wel, samen met den Bram. En ook Els en ons gezelschap (volleerde dansers ;-), maar voor de rest was het gene vette.
Al hebben we het er wel tot 1 uur uitgehouden, wat voor de 5 en 7-jarigen in het gezelschap toch wel een beetje de limiet was.
Part III, the finale. Die was beter. Andere DJ, die de mensen beter op de dansvloer kreeg, maar één van de oorzaken van het ontbreken van de echte fuifnummers was wel dat de Wimpefeesten samenvielen met Wiekevorst kermis. In deze contreien een echte klassieker. Maar het was wel ok. Net zoals de Barbecue waar we de namiddag daarvoor nog geweest waren. Weer veel te veel gegeten (en gedronken), dus nu moet ik weer dringend op dieet, maar het was leuk. Alleen ben ik nu heel moe. Ik denk dat ik de komende week op tijd in mijn bedje zal liggen, anders haal ik de vakantie niet meer ;-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: