woensdag, augustus 04, 2004

Dat verwarmt mijn hartje

als er mensen spontaan naar mij toekomen, zeggen dat ze mijn eerste boek, 'Meriumbe, de vlucht van het Heilig Vuur' gelezen hebben en dat ze het goed vonden.
En dat ze niet kunnen wachten tot deel 2, 'Meriumbe, de Deur naar het Anders' uitkomt.
Is dat niet fantastisch? En ik overdrijf niet, het gebeurt regelmatig. Niet elke dag, zo erg is het nu ook niet ;-). Maar het gebeurt, en het doet goed. Het neemt alle twijfels weg die er af en toe opduiken of ik wel goed bezig ben. Of het wel allemaal goed is wat ik schrijf. Want dat gebeurt dat ik denk, is dit nu wel goed of niet. Maar als je dat soort reacties krijgt, zijn die twijfels snel verdwenen en ben ik weer op en top gemotiveerd om verder te schrijven.
Hopelijk zijn die dingen ook zo goed, maar in alle bescheidenheid, het wordt alsmaar beter. Dus moet dat ooit toch wel echt goed worden, niet ? ;-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: