maandag, augustus 23, 2004

Ik ben er weer ...

en heb nog niet veel te zeggen, ben nog helemaal in de roes van de vakantie, en moet nog behoorlijk wat acclimatiseren en wennen aan de sleur van elke dag en bekomen van een het slechte nieuws bij terugkomst (sterfgeval in de familie), maar het zal wel weer beteren.
Heb me vandaag in elk geval al behoorlijk geergerd aan een paar eigenaars van 'Johnny bakken', die hun auto zo laag uitgebouwd hebben dat ze niet meer deftig over een verkeersdrempel kunnen rijden. Tot twee keer toe hing ik achter zo'n 'Johnny' die tegen 2 km per uur over een drempel ging en de tweede moest zelfs helemaal dwars gaan om zijn bumper niet over de grond te laten schuren.
Dan maak je je eigenlijk toch wel dik belachelijk, niet?
Enfin, doet er eigenlijk niet toe, is eigenlijk niet relevant, maar ik vind het gewoon ongelooflijk onnozel. Maar als die mensen zich daar gelukkig bij voelen, wie ben ik dan om daar kritiek op te hebben?

Blogje ',','

Geen opmerkingen: