dinsdag, augustus 24, 2004

Change of plans

Er zijn een paar kleine wijzigingen in de planning van de voorstelling van mijn tweede boek. Het zal in principe niet op 25 september aan het grote publiek voorgesteld worden, maar : het komt wel uit op 25 september. Alleen zal de officiele voorstelling pas op 10 december zijn.
Waarom? Wel, daar zijn een aantal redenen voor, maar de voornaamste is dat de gemeente Westerlo (groene parel der Kempen) besloten heeft om zijn lokale schrijvers te gaan steunen en bereid is op 10 december een officiele voorstelling van mijn boek en dat van collega Anne-Marie Hooyberghs te gaan steunen.
Maar voor 25 september zagen ze dat niet meer zitten, en dus wordt mijn voorstelling verschoven. Maar maak jullie geen zorgen, iedereen die wil (of niet wil ;-) zal een uitnodiging krijgen voor de voorstelling op 10 december (in het gemeentehuis/kasteel van Westerlo), en jullie zullen allen nog wel een herinnering krijgen dat mijn nieuwe boek (Meriumbe, de Deur naar het Anders) vanaf 25 september te verkrijgen zal zijn (bij mij en in de boekhandel). :-)))))

En ondertussen word ik alsmaar beroember ;-) Hou 'Het Laatste Nieuws' in het oog, daar zal ik de komende dagen in verschijnen (weet de juiste datum nog niet). En zo gaan we verder hé :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: