donderdag, augustus 05, 2004

De zomer is een gevaarlijke tijd...

met al die korte rokjes. Allez, met al die dames met korte rokjes en heerlijke, lange benen die lang de openbare weg paraderen en er zonder veel moeite in slagen om chauffeurs af te leiden van hetgeen er op de weg gebeurt.
Met andere woorden, gisteren had ik bijna een kop-staart botsing, waarbij de wagen achter mij, aan de lichten met de Mechelsesteenweg in Zemst, met piepende banden tot stilstand kwam achter mij, omdat hij te veel gekeken had naar de twee jonge deernes die langs de weg liepen.
Foei, foei, foei. Nu moet ik eerlijkheidshalve toegeven dat ik ook wel gekeken heb, maar ik heb dan toch nog meer op de weg gelet dan hij, want ik heb zonder problemen kunnen stoppen.
Enfin, soit, niets gebeurd, maar het scheelde niet veel. Het zijn gevaarlijke tijden, de warme zomermaanden. Ne mens is toch zooooo snel afgeleid hé :-) Al moet ik toegeven dat ik er niets op tegen heb, tegen die korte rokjes, hoeveel te meer hoeveel te liever, je moet alleen even het hoofd koel houden :-O

Blogje ',','

Geen opmerkingen: