dinsdag, april 26, 2005

Hij is er, ja hij is er...

Beeldje
Vorige week in de post, lang besteld, maar eindelijk gearriveerd. Maar ik kan hem nog niet lezen, nope, dat gaat niet, want ik moet deel zes nog uitlezen, voor ik deel zeven (en het laatste) kan aanvatten natuurlijk.
Maar dat komt wel. Da's iets voor op vakantie (als dan niet terug in een schrijfbui verval natuurlijk, maar daar kan ik ook mee leven.)
En met dit zevende deel heeft Mister King (Stephen voor de vrienden) zijn meesterwerk voltooid.
3.755 bladzijden (in mijn versies, verschilt natuurlijk naargelang de uitgave) heeft deze meneer volgepend. Dat zijn verdomd veel woorden (daar begin ik niet aan om ze te tellen)
Verdomd indrukwekkend. Om dan nog niet te spreken van al de andere boeken die hij geschreven heeft. Dat is een oeuvre om u tegen te zeggen.
Ik hoop dat ik ooit ook zoveel bij elkaar geschreven krijg, maar dat zal wel een droom zijn.
Ik zit ondertussen al wel over de 1.000 blz. (nog niet allemaal uitgegeven spijtig genoeg), maar in vergelijking met de heer King is dat natuurlijk peanuts. Maar we zullen maar tevreden zijn met het kleine en genieten van het zevende deel van de Donkere toren serie zeker? ;-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: