vrijdag, oktober 22, 2004

Nog een lijstje

Dit keer geen wanna haves of wanna bees of plain old nonsense, neen deze keer gewoon de liedjes die ik graag hoor. En graag blijf horen. Maw, een paar van mijn all time favorites. (al is die all time wel veranderlijk)

- U2 - One
- Dido - White Flag (btw, maandag naar het concert van Dido in Vorst, yummie, yummie)
- Zornik - Scared of yourself (ikke niet van mezelf, maar ben nogal een fan van Zornik)
- Novastar - When the lights go down on the broken hearted (idem als hierboven)
- Three doors down - Here without you (twijfel tussen Kryptonite en deze song, beiden zeer goed)
- Evanescence - My Immortal (hele schijf goed)
- Billy Joel - Blond over blue
- Anouk - Nobody's wife (niet op mij van toepassing, maar gewoon een dijk van een song)
- Dire Straits - Private investigations (oftewel radio couloir, een onder de collega's zeer bekend fenomeen ;-)
- Counting crows - Big yellow taxi (zeer intelligente tekst)
- Limp Bizkit - Behind blue eyes (wel, euh, ...)

En zo kan ik nog een tijdje doorgaan, maar ik zal maar stoppen zeker ;-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: