woensdag, juni 08, 2005

Maandagsrijders

Neen, geen zondagsrijders, want het was maandag. Maar sta ik daar in Hever gewoon rustig te wachten voor de gesloten overweg. Slagbomen dicht, lichten rood. Niets aan de hand. Auto met vrouwelijke bestuurder in (voor de rest niet relevant voor ik van seksime beschuldigd wordt ;-) voor mij, die eveneens aan het wachten is.
Trein is voorbij, slagbomen gaan omhoog, lichten blinken nog even rood om dan te vervagen tot gelig wit en wat doet de wagen voor mij. Alles in achteruit en effe goed gas geven.
Verdorie man, was dat effe schrikken. Mijn hand vliegt naar de toeter, maar ik ben eigenlijk te verbouwereerd om echt te kunnen reageren. Gelukkig stond ik er niet te dicht achter en had deze dame het toch wel snel door dat er iets mis was. Anders was die volle gas in mijn snuit geknald. Zo moeten ze echt niet beginnen op een maandagochtend en als ik die dame nog eens voor mij zie, zal ik zeker voldoende afstand houden. Amai.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: