woensdag, juni 29, 2005

De dienstverlening sucks!!!!

Bij Telenet, bij de Post en bij Geox. Ik haat ze allemaal!
Waar moet ik beginnen? Vorige week vrijdag stuur ik mijn Palm One LifeDrive via de post naar PDAshop terug. We zijn nu woensdag en hij is nog niet toegekomen. Ik begin een beetje zenuwachtig te worden. Als de mensen van Pdashop mij iets afsturen via tpgpost, dan is dat 's anderendaags bij mij. Maar onze Belgische post kan dat blijkbaar niet. Maar als ik zie hoe grote ogen die man achter de balie daar trok toen ik hem vroeg om een postpak op te sturen, hoe hij lichtjes in paniek sloeg omdat hij niet wist hoe hij dat moest doen, dan snap ik wel dat het er nog niet is. Ik had beter moeten weten. Ik kan mezelf nu wel slaan dat ik mijn dierbare Palm aan zulke ******* mensen toevertrouwd heb. Ik kan alleen maar hopen dat het in orde komt.
Vervolgens: Telenet. Wel. Vanavond onweer in het land. Klopt. Kabeldistributie stuk. Tja. Gebeld. We zijn er van op de hoogte meneer. En idd effe later was er weer beeld. Om dan af en toe nog uit te vallen en tegen half elf het helemaal te begeven en niet meer terug te komen. Prutsers.
En dan als laatste: Geox. Waarmee maken die mensen reclame? Met ademende schoenen. Mag je er dan niet van uit gaan dat je voeten daar minder in moeten zweten? Ik dacht van wel. Ja klotengerard. Niets van. Heb zelden zo'n zweetvoeten gehad als in mijn nieuwe Geox schoenen. Ik snap het echt niet.
Enfin. Ik overdrijf nu misschien een beetje met dit alles, maar de combinatie van al die dingen maakt me redelijk nerveus en vooral het feit dat mijn Palm ergens hangende is en misschien niet meer bovenkomt stoort me mateloos. Telenet en Geox kan ik nog vergeven ;-), maar als de Post mijn Palm kwijt geraakt, hoop ik voor hen dat ze daar een goede levensverzekering hebben. De prutsers.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: