donderdag, juni 02, 2005

It is done...

De kogel is door de kerk, de beslissing is gevallen, het is gebeurd. Geen weg meer terug. Gedaan met twijfelen, nachten liggen woelen en nadenken, piekeren over welke beslissing ik moest nemen. Als ik A zou kiezen, zou ik blijven twijfelen of B niet beter zou zijn. Maar als ik B zou beslissen, zou ik dat wellicht evengoed blijven doen over A.
Beide keuzes, beide alternatieven waren aan elkaar gewaagd, maar ik kon zo niet verder blijven gaan. Ik kon mijn leven niet verder zetten met die verscheurdheid in mij. Ik moest iets doen, en snel, voor ik er zot van werd.
Dus heb ik vandaag de knoop doorgehakt. Het was een harde beslissing. Maar soms moet je harde keuzes maken in je leven. Gedaan met twijfelen, gedaan met onzeker zijn. Ik heb mijn beslissing genomen, de daad bij het woord gevoegd en ga niet meer omkijken. Ik zal met mijn beslissing moeten leren leven, of ik wil of niet.
Maar ik denk dat het niet kan tegenvallen. Zo'n PalmOne Lifedrive is echt wel een leuk ding. Ik denk dat ik geen spijt ga hebben van mijn bestelling. Normaal gezien heb ik mijn nieuwe speeltje maandag en kan ik jullie kond doen of het de juiste beslissing was of niet :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: