maandag, december 05, 2005

Zijn ze niet beschaamd?

Was effe aan het googlen naar een volkomen random zoekterm: salaris. ;-) En kwam hier terecht:

Die Ollanders (wie anders :-) willen weer een pak geld slaan uit die 'domme belgen' die vergeten zijn sommige domeinen te registeren.
Nou, ze mogen dat domein steken where the sun don't shine. Allez, waarom zou je nu 2.500 euro geven aan zo'n domein? Maar ja, misschien is er wel iemand die dat er voor over heeft (een sociaal secretariaat bijvoorbeeld) en voor een groot bedrijf is 2.500 euro wellicht niet veel.
Dat zijn natuurlijk mooie winsten als je weet wat zo'n domein kost. Maar ik blijf het smerige praktijken vinden. Niet netjes. Foei foei.
Al moet ik toegeven dat ik zelf ook wel op een paar .eu domeinen ingezet heb :-). Maar ik weet dat ik ze toch nooit zal krijgen, dus mag dat hé ;-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: