zondag, december 18, 2005

Vampierennacht

Of was het gewoon Dracula, de musical in de Stadsschouwburg in Antwerpen. Waar we gisterenavond naar toe geweest zijn.
Ik ben normaal gezien niet zo'n musicalfan, maar dit was wel heel goed. Echt waar. Zeer goed script, prachtige zangers en zangeressen, perfecte muziek en goed gezongen. Alleen was lord Dracula soms niet heel goed te verstaan. Maar wat wil je, met zo'n tanden en al dat bloed in je mond. ;-)
Ik moet zeggen dat ik vaak de parallellen gezocht heb met 'Bram Stokers Dracula' en die op veel punten ook wel gevonden heb, maar de musical had zijn eigen verhaallijn en die was zeker zeer goed. Alleen miste ik Winona Ryder soms wel ;-)
Ik moet zeggen: ik heb me zeer goed geamuseerd. Was leuk en zeker voor herhaling vatbaar. :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: