donderdag, september 09, 2004

Met zo ne post, wie wil er nog concurrentie...

Vanavond, in het kader van: "doe wat aan je lousy conditie" op mijn hometrainer aan het rijden en onderwijl naar Klant of Koning aan het kijken. Ook dat is een stuk van de conditietraining, want wat je daar allemaal hoort, doet je ook gewicht verliezen ;-)
Zoals bijvoorbeeld: Een van de Pointer Sisters (u weet wel, die van 'Fire', 'Should I do it' en 'I'm so excited', klassiekers die iedereen in zijn kast moet staan hebben) was tijdens een bezoek aan Belgie voor The Night of the Proms een bezoekje gaan brengen aan een schoenwinkel in Antwerpen en had daar voor 1000 euro schoenen gekocht. En die laten opsturen door Taxipost.
Maar wat gebeurt er? Raad eens! Juist ja: ze gingen verloren. Tja, dat zal zeker de eerste keer geweest zijn. Dat is ons nu nog nooit overkomen mevrouw Pointer.
Maar, nadat dit vreemde en zeer zeldzame voorval ter sprake gekomen was op een aflevering van Klant of Koning, heeft de woordvoerder van De Post er gelukkig voor gezorgd dat mevrouw Pointer volledig gecompenseerd wordt. Zij krijgt van hem maar liefst een volledige, exclusieve verzameling Belgische postzegels...
Hallo, mis ik iets? Ik kan misschien verkeerd zijn, en ik ken miss Pointer natuurlijk niet, misschien is ze wel een verwoed filatelist, maar denkt die vriendelijke meneer Van Speybroeck (ex-Belgacom woordvoerder en als ik me niet vergis, ook ooit nog iets bij Telenet gedaan, maar daar ben ik niet zeker van) dat mevrouw Pointer hierdoor een gat in de lucht zal springen? Ja duh. Ik denk het niet.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat hij zou gegeven hebben als hij nog bij Belgacom zou gewerkt hebben en ze de gesprekken van mevrouw Pointer verloren gelegd hadden ;-)
Een exclusieve verzameling Belgische telefoonkaarten? Een exclusief wit, rechthoekig telefoontoestel? (u kent dat zeker nog) Of een verzameling oranje stickers met het originele oude logo van de RTT?
In elk geval, waarschijnlijk niets waar één van de drie on fire en very excited sisters iets mee kan doen. Maar soit, het is het gedacht dat telt hé ...
:-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: